fbpx

Facebook Hirdetéskezelés

Facebook hirdetések. Olcsón.

Manapság a Facebook az egyik legolcsóbb platform, ahol elérheted a célközönségedet. 

ezeken a platformokon hirdetünk neked

Facebook logó
Instagram logo

Webáruházad vagy
szolgáltatásod van?

A Te időd értékesebb annál, minthogy naphosszat kreatívok gyártásával, Facebook Ads beállításokkal és Analytics statisztikákkal bajlódj.

Csapatunk kifejezetten webáruház marketingre szakosodott!

KAMPÁNYRA VAGY A TERMÉKED HIRDETÉSÉRE VAN SZÜKSÉGED?

Kampányainkat és hirdetéseinket alapos stratégiai tervezés és piackutatás előzi meg.

Terméked vagy szolgáltatásod előnyeit kihasználva olyan egyedi stratégiát alakítunk ki, amely költséget takarít meg, és ügyfeleket hoz számodra.

a legnépszerűbb hirdetéstípúsok

Remarketing

Ugye neked is ismerős mikor megnézel egy terméket online, majd napokig kapsz róla hirdetést Facebookon?

Forgalomnövelő

Ha vásárlókat szeretnél szerezni a Facebook platformjairól szolgáltatásodhoz vagy termékeidhez.

Követőszerző

Minél több követővel rendelkezel, annál több potenciális felhasználóhoz fogsz eljutni.

A betűk helyett inkább beszéljenek a számok:

Online és offline szolgáltató

Ügyfelünk már évek óta működik a piacán magyar és külföldi vevőket kiszolgálva. A Facebook hirdetések elindítása óta átlagosan 3 héttel nőtt a várólistája.

Adatok értelmezése:

Eredményenkénti költség:

Látható, hogy az átlagos eredményenkénti költség 2.000 forint körül mozog, amely kiváló értéknek tekinthető a 12.000-500.000 forint értékű szolgáltatások tükrében. Ez azt jelenti, hogy egy nagy értékű foglalásért átlagosan csak 2.000 forintot kell ügyfelünknek fizetnie.

Online és offline kereskedő

Ennél az ügyfelünknél korábban csak Google Ads futott, ezt egészítettük ki Facebook és Instagram hirdetésekkel, amelyek mára az össz. árbevétel 20%-át hozzák. 

Adatok értelmezése:

Megtérülés:

Az utolsó két oszlopban látható az elköltött hirdetési költség és az abból befolyó vásárlások értéke. Néhány hónap leforgása alatt 10x-es megtérülést értünk el. 455.000 Ft költésből 4.725.000 Ft bevételt hoztunk a webáruházba.

Tanácsadó egyéni vállalkozó

Nem csak KKV-kel, hanem egyéni vállalkozókkal is dolgozunk kedvező koncepciójú együttműködésben. Nem kell százezreket költeni ahhoz, hogy sok ügyfelet szerezhessünk a Facebook-ról, ahogy az alábbi kimutatás is bizonyítja. 

Adatok értelmezése:

Eredmény:

Ennek az ügyfelünknek feliratkozókat gyűjtünk e-mail listára, illetve felhasználókat gyűjtünk üzleti tanácsadásra. Jól látható, hogy néhány hónap leforgása alatt majd 200.000 forintból 88 ügyfél jelentkezett be partnerünkhöz, amely kiváló arány. 

Egyik e-mail, ettől a partnerünktől:

Mi évek óta ezzel foglalkozunk, a számok alapján sikerrel. Miért ne bíznád ránk?

 

Gondos tervezés

Minden értékesítést gondos előkészület és tervezés előz meg. Gondolj arra, hogy mérkőzést is nehéz nyerni taktika és edzések nélkül. Fontos, hogy határozd meg azt a konverziós célt, amire építeni szeretnél. Vizsgáld meg a célcsoportodat és ismerd meg az ő szokásait. Tudnod kell, mi a USP-d, amivel megkülönbözteted magad a versenytársaidtól. Mielőtt belekezdenél nézz utána, vagy kérj segítséget hozzáértőtől.

Eredmények

Ha hirdetésed alapjait a gondos tervezés során már megalapoztad, könnyebben tudsz eredményeket is elérni. Törekedj arra, hogy megtaláld azon csatornákat, ahol a célcsoportodat a leginkább el tudod érni. Olyan hirdetési kreatívot használj, amely egyedi és szokatlan, ezzel jobban felhívva a figyelmet magadra. Manapság rengeteg hirdetés és információ áramlik a mindennapokban, egy átlagos hirdetés már nem tud eredményes lenni. Végül mindig mérd az elért eredményeket és kérdezd az ügyfeleid véleményét.

Akik már minket választottak

Nos, hogyan tovább?

Kérj tőlünk ajánlatot!

Kapcsolj online fokozatra velünk!