Google Hirdetéskezelés

Eladjuk a termékedet. Online.

Nem hirdetéseket állítunk be, hanem forgalmat generálunk Neked.

Webáruházad van?

A Te időd értékesebb annál, minthogy naphosszat kreatívok gyártásával, Google Ads beállításokkal és Analytics statisztikákkal bajlódj.

Segítünk csúcsra futtatni a webáruházad online marketingjét.

KAMPÁNYRA VAGY A TERMÉKED HIRDETÉSÉRE VAN SZÜKSÉGED?

Kampányainkat és hirdetéseinket alapos stratégiai tervezés és piackutatás előzi meg.

Terméked vagy szolgáltatásod előnyeit kihasználva olyan egyedi stratégiát alakítunk ki, amely költséget takarít meg, és ügyfeleket hoz számodra.

a legnépszerűbb hirdetéstípúsok

Remarketing

Ugye neked is ismerős mikor megnézel egy terméket online, majd napokig kapsz róla hirdetést szerte az interneten?

Shopping

Ez a legújabb és mégis az egyik legjobban működő hirdetéstípus webáruházak számára. A termékek a Google találtai lista tetején képpel jelennek meg.

Kereső

Keresőhirdetés segítségével juthatsz viszonylag gyorsan a Google találati lista első néhány helyére.

A betűk helyett inkább beszéljenek a számok:

Online és offline kereskedés

Ügyfelünk már 10+ éve működik a piacán és a teljes online markting átvétele utan a cég teljes árbevételét 1,5 év alatt megdupláztuk.

adat 1

Adatok értelmezése:

Hirdetések megtérülése:

Az utolsó oszlopban látható az erre vonatkozó adat. Bizonyos kampányok esetében akár 10x vagy 20x megtérülést is el tudtunk érni, de az átlagos megtérülés is 6-7x-es. Egyszerű példával élve 100.000 Ft befektetésből átlagosan 600-700.000 Ft-os bevétel érekezett.

Online kereskedő

Ennél a webáruháznál nulláról indítottuk a teljes online marketinget. Az első hátom hónapban majdnem megdupláztuk az átlagos havi árbevételt. 

goole ads példa

Adatok értelmezése:

Konverziós érték:

Az adatokból látszik, hogy kb. 91 ezer forint hirdetési költségből egy hónap leforgása alatt 2,5 millió forint bevételt hoztunk az ügyfelünknek csak Google Ads-ből. A befektetése egy hónap alatt 28 szorosan térült meg. 

Szolgáltató cég (Ausztria)

Nem csak magyar, hanem külföldi ügyfelekkel is dolgozunk. Az itt látható adatok egy régóta működő partnerünkhöz kapcsolódnak, akivel az idők során egy stabilan termelő vállalkozást építettünk fel.

Adatok értelmezése:

Költség / Konverziós arány:

A Költség / konverziós arányszám azt mutatja meg, hog átlagosan hány eurót kell elkölteni egy vásárlás/foglalás megszerzéséhez. Ez a szám átlagosan 5 euró körül mozog, aminek kifejezetten örül ügyfelünk, hiszen szolgáltatását 100-300 euró között értékesíti. 

Mi évek óta ezzel foglalkozunk, a számok alapján sikerrel. Miért ne bíznád ránk?

 

Gondos tervezés

Minden értékesítést gondos előkészület és tervezés előz meg. Gondolj arra, hogy mérkőzést is nehéz nyerni taktika és edzések nélkül. Fontos, hogy határozd meg azt a konverziós célt, amire építeni szeretnél. Vizsgáld meg a célcsoportodat és ismerd meg az ő szokásait. Tudnod kell, mi a USP-d, amivel megkülönbözteted magad a versenytársaidtól. Mielőtt belekezdenél nézz utána, vagy kérj segítséget hozzáértőtől.

Eredmények

Ha hirdetésed alapjait a gondos tervezés során már megalapoztad, könnyebben tudsz eredményeket is elérni. Törekedj arra, hogy megtaláld azon csatornákat, ahol a célcsoportodat a leginkább el tudod érni. Olyan hirdetési kreatívot használj, amely egyedi és szokatlan, ezzel jobban felhívva a figyelmet magadra. Manapság rengeteg hirdetés és információ áramlik a mindennapokban, egy átlagos hirdetés már nem tud eredményes lenni. Végül mindig mérd az elért eredményeket és kérdezd az ügyfeleid véleményét.

Akik már minket választottak

Nos, hogyan tovább?

Kérj tőlünk ajánlatot!

Kapcsolj online fokozatra velünk!