fbpx

Clickers Blog

Ha szeretnél tanulni vagy csak tájékozódni, figyelmedbe ajánljuk az alábbi blogcikkeket. Ha további kérdésed vagy kommented van, nyugodtan kérdezz tőlünk vagy kommentelj a cikk alá.

A közösség és a közösséghez tartozás ereje – BrandBirds példa
Online Marketing
Szabó Áron

A közösség és a közösséghez tartozás ereje – BrandBirds példa

Mit adhat egy közösség, és miért érdemes közösséghez tartozni? Lassan egy éve, hogy egy egyetemi projekt keretében találkoztam a BrandBirds-szel, és megismertem azt a közösséget, ami azóta az utam egyik legbefolyásosabb tényezőjévé vált. Sosem gondoltam volna, hogy egy közösségnek ekkora ereje és ekkora hatása lehet az emberekre. Egy nap múlva Magyar Marketing Fesztivál, a közösség

Tovább »
A vendégblogolás SEO hatása
Keresőoptimalizálás
Szuhi Attila

A vendégblogolás SEO hatása – veszély, vagy lehetőség?

A vendégblogolással rengeteg linket szerezhetsz. A vendégblogolást bünteti a Google. Melyik állítás az igaz? Érdemes kockáztatni? Ebben a cikkben azt fogom bemutatni, milyen hatása van a keresőoptimalizálásra a vendégblogolásnak, és hogy milyen kockázatokkal kell szembenézned. A Google: a vendégblogolás halott Kezdjük azzal, amit a Google mond ez ügyben. 2014-ben Matt Cutts a Google webspam csapatának

Tovább »
Mi az a SEO, mi a jelentése
Keresőoptimalizálás
Gelencsér István

Mi az a SEO, mi a jelentése, mire szolgál a keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás megértése Vállalkozóként ezer meg ezer akadállyal kell megküzdened, hogy ügyfeleket és bevételt tudj szerezni. Ha vállalkozásoddal bármilyen szinten jelen vagy online, ez a cikk szinte biztos, hogy rád is vonatkozik. A SEO egy angol mozaikszó, jelentése Search Engine Optimization, magyarra fordítva keresőoptimalizáció, vagy a gyakorlatban használt neve szerint keresőoptimalizálás. Gondolkoztál már azon miért

Tovább »
Mi az USP jelentése
Online Marketing
Szabó Áron

Mi az USP jelentése, hogy készíts jó USP-t

A jó USP (Unique Selling Proposition vagy Unique Selling Point) a sikered egyik kulcsa Manapság egyre fontosabbá válik a termelők és szolgáltatók számára, hogy minél hatékonyabban legyenek képesek a célcsoportjukat elérni. A piac és legfőképpen az online piac soha nem látott mértékben bővül és növekszik, kiélezve a konkurenciák közti versenyt. Ma már nem elég egy

Tovább »